PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=34317}
7,4 16 327
ocen
7,4 10 1 16327
7,8 8
ocen krytyków
Jesus Christ Superstar
powrót do forum filmu Jesus Christ Superstar

dno dna

użytkownik usunięty

Moim zdaniem to jest totalne dno. Weszłam na tą stronę tylko dlatego, bo szukam recenzję. Jakbym nie musiała to bym w ogóle tego nawet nie oglądała. Nie widziałam niczego gorszego, poprostu błazenada. Dno dna. Kto ze mną się zgadza??

użytkownik usunięty

kim jesteś, znam te słowa czyżbyś mieszkała na śląsku. odpowiedz bo mnie to bardzo ciekawi. Natalio?

użytkownik usunięty

Nikt się z Tobą nie zgadza. :)
Bez komentarza.
Jeszcze chcesz dodać jakies piękne określenie? Poprosimy.

ocenił(a) film na 1

Nie znam się na musicalach i zupełnie mi ten typ nieodpowiada. Tak więc nie będę się zachwycał muzyką ani piosenkami. Patrzę na ten obraz jak na opowieść o Jezusie no i porażka. Nic ciekawego i wartościowego tu nie odnajduje. Tak więc mogę powiedzieć że chba się zgadzam z tytułem tematu: "Dno Dna"

ocenił(a) film na 10
torgal

no to niestety źle na niego patrzysz bo to nie jest po prostu "opowieść o Jezusie" tylko musical i berz sensu jest ocenianie go jesli z góry skreśla się całą warstwę muzyczną

ocenił(a) film na 10

Ja się nie zgadzam, i to bardzo bardzo się nie zgadzam;
Jesus Christ Superstar to genialny musical, oglądałam go jakieś 4 razy i za każdym razem robił na mnie wielkie wrażenie;
Jako musical poprostu cudo,muzyka i choreografia pierwsza klasa;Poza tym piękne pokazanie pasji, na mnie zrobił nieporównywalnie większe wrażenie niż "Pasja" Gibsona(zresztą na tym to chyba tylko dewotki były poruszone),a tu nie ma potoków krwi ani masakry ,a odczucia i wrażenia jakie ma wywołać przedstanienie pasji zostało zachowane tak samo;
"Jesus Christ..." to jeden z moich ulubionych musicali obok "Tańcząc w ciemnościach" i "Chicago";I dla mnie Jesus Christ Superstar ma 10/10.

ocenił(a) film na 10
wrzos09